فرگوسن: از این پس از تماشای بازی‌های یونایتد لذت می‌برم، نه این که زجر بکشم!

فرگوسن: از این پس از تماشای بازی‌های یونایتد لذت می‌برم، نه این که زجر بکشم!

سر الکس فرگوسن وداع باشکوهی داشت و تیمش در آخرین دیدار دو توانست سوانزی را دو بر یک ببرد.

سر الکس پس از این بازی گفت: «مطلقا هیچ متنی برای خواندن حفظ نکرده‌ام! من تنها حرف‌هایم را به زبان می‌آورم و امیدوارم بتوانم بازگو کنم که این باشگاه فوتبال چه معنایی دارد.

این تشکری است از منچستریونایتد. نه‌تنها مدیران، نه‌تنها کادر پزشکی، کادر فنی، بازیکنان و طرفداران. بلکه تمام شما. این رویایی‌ترین تجربه زندگی من بود. ممنونم.

بسیار خوش‌اقبال بوده‌ام که توانسته‌ام مربی‌گری برخی از بزرگ‌ترین بازیکنان این کشور را به عهده بگیرم. چه برسد به بهترین بازیکنان منچستریونایتد. تمامی این بازیکنان امروز نماینده خوبی برای باشگاه بودند. آنها به شکلی رویایی قهرمانی را کسب کردند. آفرین به بازیکنان.

بازنشستگی من به معنای پایان دوران زندگی من در این باشگاه است. من اکنون می‌توانم از تماشای بازی آنها لذت ببرم نه این که همراه با آنها زجر بکشم. اما اگر به این موضوع بیندیشید... به آن گل‌های دقایق پایانی، به آن بازگشت‌ها، حتی شکست‌ها، همه این‌ها بخشی از این باشگاه بزرگ ما بوده. از شما بابتش ممنونم.

همچنین می‌خواهم به شما یادآوری کنم که هنگامی که روزهای بدی را می‌گذراندیم همه پشت من بودند. تمامی بازیکنان از من حمایت کردند.کار شما طرفداران این است که کنار مربی جدیدتان باشید.

پیش از آن که اشکم جاری شود، می‌خواهم درباره پل اسکولز صحبت کنم که امروز بازنشسته می‌شود. او باورکردنی نیست. یکی از بزرگ‌ترین بازیکنانی است که تاکنون داشته‌ایم و پس از این خواهیم داشت.

همچنین می‌خواهم آرزو کنم دارن فلچر بهبودی و بازگشت سریعی داشته باشد.

برای بازیکنان تمامی موفقیت‌ها را در آینده ارزو می‌کنم. شما می‌دانید چقدر خوب هستید. شما پیراهنی که به تن دارید را می‌شناسید و می‌دانید معنی این‌جا بودن چیست. هرگز اجازه ندهید ناامیدی به شما غلبه کند. انتظار از شما همیشه پابرجا خواهد بود.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 ا 22:44 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.